odżywki radom czyli opowieść o marzeniach

Witam

Niedawno ukończyłem swój pierwszy sklep internetowy odżywki radom. Zawsze chciałem mieć swój sklep z odżywkami. Już w czasie studiów pamiętam jak próbowałem zainstalować OsCommerce na koncie studenckim, ale nie dość, że zabrakło miejsca by go zainstalować, to jeszcze pogonił mnie administrator :). Musiałem niestety usunąć pliki, nie zgodził się on na to, bym się uczył jak obsługiwać i konfigurować ten sklep.

W końcu mi się udało na własnym hostingu. Cieszę się z tego bardzo, tym bardziej, że  w sumie sporo czasu zajęło mi stworzenie odpowiedniej kolorystyki, zaprojektowanie kategorii oraz prawidłowe wstawienie produktów. Zdjęcia na głównej stronie na razie są takie, ale zamierzam je zmienić, jeśli tylko sprzedaż będzie rosnąć. Obiecywałem sobie, że sklep powstanie na wakacje. Udało mi się to. Szkoda, że nie skończyłem pracy miesiąc temu w maju, ale i tak jestem zadowolony. Sklep wymaga jeszcze odpowiedniej promocji, jednak już można w nim robić zakupy. Przyjmuję płatności przelewem, ale z czasem może się to zmienić i rozszerzę o płatności PayU oraz inne.

W sklepie mamy dostęp do odżywek na masę takich jak kreatyny (które stosuje się cyklicznie z przerwami), aminokwasy rozgałęzione bcaa, glutaminy, białka sojowe oraz mieszanki białka. Myślałem o sprzedaży białka czystego, jednak firma ActivLab sprzedaje białko w nieopłacalnej ilości. Do tego mamy boostery testosteronu takie jak tribulus, podbijacze poziomu tlenku azotu – NO Booster.
Na odchudzanie mogę polecić w dobrej cenie karnityny, kofeinę, termogeniki czyli suplementy podnoszące temperaturę ciała co wzmacnia efekt termogenezy a tym samym spalanie kalorii i rozpad tkanki tłuszczowej. Podobnie działa CLA z zieloną herbatą, ale działanie tego specyfiku jest na pewno słabsze niż Thermo Shape. Białko sojowe ze względu na niską cenę doskonale nadaje się do odchudzania jako drugie śniadanie. Nie należy jednak stosować zbyt długo białka sojowego – przynajmniej mężczyźni nie powinni. Powinno się stosować na przemian po około miesiąc białko sojowe – do opróżnienia opakowania – z białkiem pochodzenia zwierzęcego. Jak widzisz u mnie dostajesz porady żywieniowe, nie tylko sprzedażowe, ja dbam również o Twoje zdrowie, byś nie zmarnował go sobie biorąc zbyt dużo odżywek na raz.
W celu uzupełnienia niedoborów witamin stosuje się koncentraty witaminowe, izotoniki dla dobrego nawodnienia organizmu. Do wspomagania wysiłku fizycznego dla biegaczy oraz kulturystów wyciskających spore ciężary warto polecić produkt Mocne Stawy, który sprzyja regeneracji stawów.

Posiadamy w ofercie odżywki zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet w odpowiednich kategoriach. Sprawdź sam czego Ci aktualnie potrzeba.

W Radomiu możliwy jest odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym lub w hurtowni jeśli nie masz do niej dostępu, gdyż nie prowadzisz działalności gospodarczej. Wszystko to byś miał pewność, że kupujesz produkt spożywczy bezpośrednio od producenta, a nie tanią podróbkę jakich pełno na allegro, która może nie daj Boże Ci zaszkodzić, a nie pomóc. Dzięki temu, że najpierw płacisz, a następnie ja jadę towar kupić, masz pewność, że towar będzie świeży, nie przeterminowany oraz że cena będzie niska, gdyż ja nie przenoszę na Ciebie dodatkowych kosztów przeterminowanych supli. Za dodatkową opłatą mogę dowieźć towar do Ciebie do domu w obrębie Radomia lub w wyznaczone miejsce, byś nie musiał tracić swojego cennego czasu na podróże do mnie. Wiem jak cenny jest czas osoby ciężko trenującej, gdyż sam często trenuję i jestem potem zmęczony. Odżywki ActivLab, które sprzedaje, sam również stosowałem i mogę o nich powiedzieć, że mają najwyższy stosunek jakości do ceny. Sprawdź sam suplementy Radom

Zapraszam Cię do obejrzenia mojego sklepu oraz do zakupów a ja życzę Ci owocnych treningów.
Pozdrawiam

Skomentuj

