Rzut oka na restauracje w Radomiu

Witam

Wiele osób już pewnie zapoznało się z moją listą ulubionych restauracji w Radomiu – http://arfen.radom.pl/inne/restauracje.html

Do tego wcześniej napisałem artykuł o tym, jak podróż do Zakopanego zmieniła moje postrzeganie Radomia. Jedzenie w Zakopanem było dobre, jednak brakowało mi moich ulubionych restauracji, kawiarni itp.

Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami moimi nowymi spostrzeżeniami na temat restauracji w Radomiu, gdyż od roku wiele się zmieniło.

Zacznijmy od restauracji Pivovaria. Jest tam nowe menu lunchowe. Można wybrać nie jedno danie, które akurat danego dnia jest serwowane jak w Teatralnej, co daje plusa, gdyż nie lubię jeść akurat tego, co przygotuje kucharz i nie mam wyboru. Podobnie jak we wspomnianej restauracji Teatralna, w Pivovarii można zjeść zupę i drugie danie za 15 zł. Jest to dobra cena za jedzenie dobrej jakości. Ja jadłem schabowego z frytkami, a do tego surówki. Zup nie lubię, ale zjadłem, frytki były super, kotlet też dobry. Pamiętam, około 2-3 lata temu jadłem z Pivovarii karkówkę i nie byłem tak zadowolony jak teraz. Wcześniej było też piwo do obiadu, które sami produkują (świetne), w tej samej cenie, jednak ja nie piję alkoholu, więc omijałem tą restaurację. Do obiadu wypiłem kawę latte. Bardzo się poprawiła tam też kawa. Na mojej stronie możesz zobaczyć, że mają najlepszą herbatę (cygańską), która nie kosztuje już 9 zł a 8. Nie jest to może wielka różnica, ale jeśli możesz wypić Dilmah za 6zł to dopłacasz 2 zł i masz znacznie lepszy napój. Ja wypiłem Exeptional, gdyż dawno nie piłem, a bardzo lubię tę markę. W Teatralnej taka herbata kosztuje 5zł i jest lepszej jakości – z liści nie z torebki jest parzona w specjalnym sitku, które widać na moich zdjęciach w sliderze w dziale herbaciarnie. Jednak w Teatralnej ostatnio gdy tam byłem był tylko jeden smak herbaty exeptional, co w moim odczuciu jest niedopuszczalne. Znacznie większy wybór był w Pivovarii. Muszę spróbować jeszcze herbaty zimowej w Pivovarii. Następnym razem nie pominę tego naparu. Wracając do kawy, na prawdę jest bardzo dobra, z mlekiem Łaciate tłustym 3,2% czyli tak jak lubię. Pianki dużo, łyżka stoi na baczność, kawa smaczna. Polecam.

Powstała też nowa restauracja a właściwie bar mleczny NieNaŻarty. Świetne jedzenie. Danie dnia kosztuje jedynie 9,80 zł. Dzisiaj akurat nie pasowało mi menu, ale zdarzało mi się korzystać z tej promocji i jest ona na prawdę super. Podobnie jak w Teatralnej i Pivovarii dostajemy w tej cenie zupę i drugie danie. Ja oczywiście wybrałem sobie buraczki, ziemniaczki gotowane (nawiasem na prawdę pyszne) oraz schabowego zawiniętego, a w środku był chyba szpinak. Bardzo mi to smakuje zwłaszcza, że mięsko jest dobrze wypieczone ze złocistą panierką tak jak lubię. Cena – 14zł troszkę moim zdaniem za dużo jak za obiad w barze mlecznym, ale smaczne było.

Przez cenę zapewne będę i tak dalej odwiedzał najczęściej Cleopatrę, gdyż tam w cenie 14,90 mam też kawę i to moją ulubioną – latte. Może nie jest ona zrobiona tak dobrze jak w Pivovarii, ale jest w cenie. Mają za to świetną kawę mrożoną, która ustępuje jedynie tej w Cafe de Paris. Do Pivovarii zamierzam wstępować raz na jakiś czas, coraz częściej mam zamiar chodzić tam na dyskoteki. Klimat jest świetny, a ludzie również na poziomie. Do tego pyszna kawa, która pozwala wytrwać do późnej nocy. To coś dla mnie.

Zapraszam do komentowania.
Wpisujcie swoje ulubione restauracje, kawiarnie, herbaciarnie w Radomiu, opiszcie, czemu akurat tam. Chętnie odwiedzę, sprawdzę, ewentualnie opiszę. Jeśli jesteś właścicielem restauracji i chcesz poznać moją opinię o Twoim menu, restauracji, zapraszam do kontaktu. Nie jestem takim znawcom jak Magda Gessler, ale na pewno doradzę, uczciwie, szczerze, uprzejmie 🙂

Pozdrawiam

Skomentuj

