Motywacyjne wideo, które sprawiło, że zachciało mi się żyć i działać

Witam

Ostatnio muszę przyznać, nie miałem siły. Nie pisałem na blogu, nie robiłem nic z biznesowych rzeczy, nie programowałem, nie uprawiałem sportu – no może parę razy wyszedłem pojeździć na rowerze.
Kompletna pustka. Wczoraj już myślałem, że zacznę tłuc naczynia w domu albo sam nie wiem… Cały dzień chodziłem jak nakręcony, bluzgałem, wkurzony byłem.
Wieczorem przed snem przejrzałem maile ze szkoleniami od jednego z gości, z którym miałem rozpocząć współpracę w biznesie MLM. Jeszcze nie Maciek, ale przygotowuje się, myślę że w przyszłym roku ruszymy z kopyta.
I tak oglądam jedno wideo, drugie – bla bla bla. Jak postanowiłem, obejrzałem wszystkie (jeśli postanowisz obejrzeć film, zawsze oglądaj go do końca, nawet jeśli przez 90 minut się nudzisz, a w ostatnich 10 minutach usłyszysz coś co może zmienić Twoje życie, to taki film obejrzeć warto – często tak jest budowana fabuła filmu, że na samym końcu może paść ciekawe stwierdzenie a cała wcześniejsza akcja była przygotowaniem do zastanowienia się nad tym zdaniem!). Przedostatni film dał mi kopa.
Zapraszam Cię do jego obejrzenia https://www.youtube.com/watch?v=n5kKNgo5kLk
Dzisiaj szukam więcej filmów tego autora.

Wczoraj obejrzałem ten film, dzisiaj od momentu gdy wstałem, zjadłem śniadanie, zrobiłem sporo pracy związanej ze sklepem internetowym (na razie nie chcę nic zdradzać, niebawem jak tylko będzie gotowy, podzielę się na blogu odsłoną swojego sklepu, który tak na prawdę był jednym z moich marzeń od dawna – około 8 lat), pracowałem nad zdjęciami, kategoriami produktów, wiele innych włącznie z mailami. Nie chciałem się za to zabierać, gdyż uważałem, że to zajmie mi zbyt dużo czasu, że to zadanie na miesiąc, może dwa. Dzisiaj wykonałem tyle pracy, że myślę, że zostało mi dwa – trzy dni pracy. (Muszę jeszcze zorganizować zdjęcia).

Gdy już mi się znudziło majstrowanie przy sklepie, napisałem sobie aplikację do nabijania odwiedzin na stronach. Co prawda nie udało mi się jeszcze zrobić tak, by łączyła się przez Proxy, podobno to ważne, ale ogólne założenia udało mi się zrealizować. Oczywiście aplikacja jest prosta, ale kiedyś próbowałem podobną zrealizować i mi nie wyszło, jednak dzisiaj udało się zakończyć ten proces.

Gdy już popracowałem sporo czasu nad sklepem, napisałem aplikację, zabrałem się za pozycjonowanie. Sprawdziłem odnośniki do moich witryn, co się z nimi dzieje, jak zarabiają, jak ładnie urosła moja pozycja w wyszukiwarce, na coraz większą ilość fraz jestem na pierwszej pozycji i sam nie wiem czemu. Nie dodaję linków każdego dnia gdzie się da. Nie mniej cieszy mnie to bardzo. Zaraz dodam parę odsyłaczy do katalogów, bo mimo, że dochodzi pierwsza w nocy, to nadal mam chęć do pracy, bo tak jak w tym filmie chcę osiągnąć sukces. Jak widzisz również dzisiaj dodałem wpis na blogu. To był na prawdę dobry dzień. Już dawno takiego nie miałem. Życzę Wam wszystkim by Wam się chciało tak pracować jak mi dzisiaj po obejrzeniu tego szkolenia.

Jeśli chcesz ze mną działać, jeśli masz chęci by współpracować, daj znać, możemy razem działać na zasadach partnerskich w oparciu o barter. Jeśli jesteś biznesmanem, który nie ma czasu na zabawę na takim poziomie biznesowym na jakim ja działam, gdyż już wiele osiągnąłeś, zapraszam Cię na szkolenia osobiste w formie rozmowy, gdzie wyjaśnię Ci wiele aspektów działalności, doradzę wesprę.

Polecam jeszcze raz ten film.

Skomentuj

