Dlaczego warto trzymać pieniądze w mBanku?

Witam

Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam korzyści płynące z założenia konta w mBanku. Sam oczywiście trzymam tam pieniądze od lat.

Nie będę może szerzej poruszał kwestii związanej z tym, że dziś każdy powinien mieć konto, chociażby po to by wpływała tam wypłata. Coraz rzadziej dostaje się pieniądze do ręki. Poza tym to niebezpieczne. Taniej, szybciej i pewniej jest pieniądze przelać. Dlatego, jeśli jeszcze nie masz konta w ogóle, to warto byś już teraz nauczył się jak się obsługuje.

Jeśli jednak już masz konto, to chciałbym poruszyć bardzo ważną kwestię, czyli Twojego bezpieczeństwa. Mało osób wie, że ich pieniądze w innych bankach są mniej bezpieczne. Sam również mam trochę pieniędzy w banku, który za bezpieczny nie uważam. Co wyróżnia mBank? Otóż przy przelewach wymagany jest kod jednorazowy np wysyłany na telefon. Dzięki temu masz pewność, że nikt nie wyprowadzi Twoich pieniędzy z konta, nawet jeśli pozna Twoje hasło do panelu klienta lub zainstaluje szpiegowskie oprogramowanie na komputerze.

Oczywiście są też zagrożenia takie jak przelewy cykliczne, dlatego ja ich nie zalecam. Na szczęście mam zdefiniowanych odbiorców i za każdym razem zanim wpiszę jednorazowy kod, sprawdzam czy rachunek odbiorcy jest taki jaki powinien być, bo i to potrafią hakerzy podmienić. Stosując jednak moje rady oraz system w mBanku, jesteśmy w stanie zachować nasze pieniądze na naszym koncie. Oczywiście złodziej, który Cie zna i zna Twoje hasło może ukraść Ci telefon, dlatego należy pamiętać, że w przypadku utraty telefonu, należy szybko zgłosić to do banku i zablokować kanał internetowy i telefoniczny. Takie działania pozwolą Ci podnieść znacznie poziom bezpieczeństwa.

Oprócz posiadania zwykłego konta, warto w celach inwestycyjnych założyć sobie konto eMakler, dzięki któremu będziemy mogli kupować akcje. Również tutaj przy zakupie akcji, musimy wpisać kod. Jest to najlepsze zabezpieczenie jakie znam. Do tego mam działającą usługę zakupu kontraktów futures, oraz market funduszy inwestycyjnych. Z tego co wiem jest to jeden z większych w Polsce dostępnych wachlarzy funduszy. Wybór jest na prawdę szeroki. Fundusze również mam w mBanku. Prowizje są niskie a co najważniejsze mam wszytko w jednym miejscu. Do tego opisy funduszy są dobre z wykresami od początku działalności funduszu co pozwala nam na analizę tego jak fundusz zarabiał w przeszłości.

Oprócz wymienionych produktów posiadam również kredyt na zakup sprzętu elektronicznego na allegro w systemie raty 0% na 10 miesięcy. Jest to o tyle ciekawy produkt, że nie muszę robić żadnych przelewów, otrzymuje kredyt, a następnie z mojego konta są ściągane co miesiąc odpowiednie kwoty, a ja nie muszę się martwić o terminowe spłaty, o to że zapomnę, że zostaną mi naliczone odsetki za opóźnienia jak to się dzieje w innych bankach. Bajka.

Moim zdaniem mBank to najlepszy bank w tej chwili. Dostał od bankiera 3 nagrody w tym jedną złotą statuetkę z tego co pamiętam. Nie za darmo. Jest może kilka alternatywnych banków, które mogą konkurować z mBankiem, na razie jednak ofertę tego banku uważam za najbardziej korzystną. Najlepiej będzie mi się również pracowało z osobami, które mają konto w mBanku i chciałyby bym pomógł im w ich inwestycjach.

Jedną rzeczą, która mi się nie podoba jest to, iż muszę co miesiąc płacić 4zł za kartę do bankomatu. Mógłbym z niej zrezygnować, ale fakt, iż mogę za darmo wypłacać z wielu bankomatów rekompensuje mi tą niedogodność. Jest to o tyle denerwujące, że jeszcze niedawno miałem i to za darmo. Cóż, bank też musi na czymś zarabiać.

Jeśli jeszcze nie masz swojego konta w żadnym banku, albo w mBanku, zapraszam Cię do złożenia wniosku. Gwarantuję, że będziesz zadowolony z używania konta w tym banku.

Pozdrawiam

Skomentuj

