Korzystny system pożyczek w internecie

Witam

Pisałem już o kredycie. Procent składany jest największym wynalazkiem ludzkości jak mawiał Einstein. Chwilówki aktualnie są dość drogie i można pożyczając 500zł oddać po miesiącu 600zł co daje pożyczkodawcy 240% w skali roku. Prawo zabrania takich praktyk i jeśli ktoś już się w tego typu problemy wpakował, to w sądzie może dochodzić tego by obniżono mu odsetki do poziomu czterokrotności wysokości stopy kredytu lombardowego NBP.

Ja osobiście polecam zarejestrowanie się na portalu, gdzie maksymalne pożyczki wynoszą 16%. Sam tam udzielam pożyczek i jestem zadowolony. Nie rozumiem ludzi, którzy biorą chwilówki na znacznie wyższy procent. Zapewne wynika to z ich niewiedzy. Jest to portal pożyczek społecznościowych, co oznacza, że pożyczamy pieniądze ludziom a serwis tylko pośredniczy w tym. Jest to portal dzięki któremu obie strony transakcji są zadowolone, dzięki czemu nie zdarzyło mi się jeszcze na szczęście nie otrzymać zwrotu pożyczki.

Jeśli przekonałem i Ciebie, zapraszam do korzystania z serwisu zarówno jako pożyczkodawca jak i biorca. http://arfen.produktyfinansowe.pl/e/lead/82/

 

Skomentuj

